پدرو: همه ما در کنار پیکه هستیم

 

پدرو رودریگز نیز به جمع بازیکنانی پیوست که در مقابل سوت هایی که علیه پیکه در ورزشگاه های اسپانیا زده می شود، واکنش نشان داده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، همه چیز از زمانی شروع شد که پیکه پس از فینال کوپا دل ری که بین بارسلونا و بیلبائو در ورزشگاه نوکمپ برگزار شد، از سوت های اعتراضی علیه سرود ملی اسپانیا حمایت کرد. البته کنایه ها و بعضا توهین های او به رئال مادرید در جشن های قهرمانی بارسلونا نیز از میزان محبوبیت عمومی او در بسیاری از ایالت های اسپانیا به غیر از کاتالونیا و باسک کاسته است. 
سوت زدن علیه پیکه در چند بازی اخیر تیم ملی اسپانیا ادامه داشته و شب گذشته در بازی برابر اسلواکی در ورزشگاه اوویدو نیز تکرار شد. 

پدرو، ستاره سابق بارسا که به تازگی به چلسی پیوسته، شب گذشته برای اسپانیا به میدان رفت و در پایان مسابقه، در مورد اعتراضات ادامه دار به پیکه گفت:" از اینکه هواداران بر علیه یک بازیکن ملی سوت بزنند خوشم نمی آید. پیکه یک بازیکن حرفه ای و متعهد به تیم ملی است و نسبت به پیراهن اسپانیا حس مثبتی دارد. 
همه ما در کنار پیکه هستیم و از او حمایت می کنیم. اینکه در کشور خودت علیه ات سوت بزنند، هرگز اتفاق خوبی نیست ولی با همه این اوصاف، پیکه شخصیت بالایی دارد و واکنشی منفی از او ندیده ایم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 16 شهريور 1394 | 10:34 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.